مذهبی

در این سایت مطالب مذهبی و یکم غیر مذهبی قرار میدم

مذهبی

در این سایت مطالب مذهبی و یکم غیر مذهبی قرار میدم

من محسن امیری هستم 14 سال دارم میخوام این سایت را برای هدایت مردم درست کنم
امید وارم شما هم مرا کمک کنید
التماس دعا

بایگانی

حدیث7

محسن امیری | يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۳۴ ب.ظ

به نام خدا

صفحه اختصاصی حدیث و آیات سیره امام کاظم علیه السلام :
بسم الله الرحمن الرحیم

ابن اثیر گوید :
امام موسى بن جعفر علیهماالسلام بدان جهت کاظم (فرو برنده غضب) نام گرفت، که همواره به کسانى که به او بدى مى ‏نمودند، نیکى مى‏ نمود، این سیره و عادت همیشگى وى بود.
شهادت امام موسی کاظم علیه السلام تسلیت باد


صفحه اختصاصی حدیث و آیات اساس اسلام :
بسم الله الرحمن الرحیم
 
امام صادق علیه السلام :
هر چیزى را شالوده‏ اى است و شالوده اسلام، دوستدارى ما اهل بیت‏ است.
 


 مدیریت زمان :
بسم الله الرحمن الرحیم
 
امام علی علیه السلام :
هر کس که بـه کار بی‌‏اهـمیّت بپـردازد، کار مهمـتر و لازم‏تر را تبـاه می‌‏کـند.
 

صفحه اختصاصی حدیث و آیات زکات علم :
بسم الله الرحمن الرحیم
 
امام باقر علیه السلام :
زکات دانش، آموختن آن به بندگان خدا است.

 

صفحه اختصاصی حدیث و آیات نشر علم :
بسم الله الرحمن الرحیم
 
امام باقر علیه السلام :
بخشنده‏ ترین شما پس از من، کسى است که دانشى بیاموزد، آن‏گاه دانش خود را نشر دهد.

 

صفحه اختصاصی حدیث و آیات نیکی به پدر :
بسم الله الرحمن الرحیم

امام صادق علیه ‏السلام :
با پدرانتان خوش رفتار باشید، تا فرزندانتان با شما خوشرفتارى کنند.


صفحه اختصاصی حدیث و آیات ای افتخار من، تو عزیزم کردی :
بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی علیه ‏السلام :
الهى! همین عزّت مرا بس که بنده تو هستم و همین افتخار مرا بس که تو خداوندگار من هستى.


صفحه اختصاصی حدیث و آیات یاد خدا :
بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی علیه ‏السلام :
یاد خدا عقل را آرامش مى‏ دهد، دل را روشن مى ‏کند و رحمت او را فرود مى‏‌آورد.


صفحه اختصاصی حدیث و آیات فضائل امیر المؤمنین علیه السلام :
بسم الله الرحمن الرحیم
حدیث روز

پیامبر اکرم صلى‏ الله‏ علیه ‏و ‏آله :
هر که مى‏ خواهد به « آدم » و علم او و « نوح » و تقواى او و « ابراهیم » و بردبارى او و « موسى » و هیبت او و « عیسى » و عبادت او بنگرد، به « على بن‏ ابى طالب » بنگرد.

ارشاد القلوب :ص 217



علی علیه السلام :
من پرچم هدایتم، و پناهگاه پرهیزگارى، و جایگاه سخاوت، و دریاى جود و جوانمردى، و کوه خِرد.

نهج السعادة : 3 / 79


میلاد مولود کعبه، امیر المؤمنین علی علیه السلام و روز پدر مبارک باد

صفحه اختصاصی حدیث و آیات یاد آخرت :
بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی علیه ‏السلام :
هر کس که زیاد به یاد آخرت باشد، کمتر گناه مى‏ کند.


منبع:www.hadithlib.com

  • محسن امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی